Bel ons Stel je vraag

Klantenservicebericht aanmaken

Hoe maak ik een klantenservicebericht aan?

Met een klantenservicebericht kunt u een klant informeren, aan de hand van een bericht, wanneer de klant bijvoorbeeld een bestelling heeft gedaan, maar het product momenteel niet op voorraad is.

Stap 1.

U begint in het dashboard. Ga links in het menu naar het kopje ‘Klantenservice’ en klik dan op ‘Bestellingsberichten’.
Hier ziet u een overzicht van alle bestellingsberichten.

Stap 2.

Om een nieuw bestellingsbericht toe te voegen klikt u rechtsboven op ‘Voeg een nieuw bestellingsbericht toe’.

Stap 3.

Vul de gegevens in.
Klaar? Klik op ‘Opslaan’

Het bestellingsbericht is succesvol aangemaakt.

Video instructie klantenservicebericht aanmaken

Klantenservice-
bericht aanmaken

Hoe maak ik een klantenservicebericht aan?

Met een klantenservicebericht kunt u een klant informeren, aan de hand van een bericht, wanneer de klant bijvoorbeeld een bestelling heeft gedaan, maar het product momenteel niet op voorraad is.

Stap 1.

U begint in het dashboard. Ga links in het menu naar het kopje ‘Klantenservice’ en klik dan op ‘Bestellingsberichten’.
Hier ziet u een overzicht van alle bestellingsberichten.

Stap 2.

Om een nieuw bestellingsbericht toe te voegen klikt u rechtsboven op ‘Voeg een nieuw bestellingsbericht toe’.

Stap 3.

Vul de gegevens in.
Klaar? Klik op ‘Opslaan’

Het bestellingsbericht is succesvol aangemaakt.

Video instructie klantenservicebericht aanmaken

DSC05085@2x

Meer over De Websmid

De Websmid bouwt al meer dan tien jaar webshops en websites. Uit alle objectieve vergelijkingstesten scoort PrestaShop zeer goed en/of als beste webshop platform. PrestaShop heeft de toekomst. Wij werken daarom uitsluitend met PrestaShop (wat webshops betreft) omdat we geen specialist in verschillende systemen kunnen en willen zijn. De Websmid is gecertificeerd Platinum Partner van PrestaShop.

Gespecificeerde specialisten
Onze specialisten zijn opgeleid en gecertificeerd in PrestaShop, WordPress en Google en zijn je graag van dienst. Onze werkwijze en tarieven zijn eerlijk en transparant. Onze klanten zijn overwegend erg tevreden met wat we doen en hoe we het doen (maar feilloos zijn we zeker niet). Bel ons voor meer informatie of een afspraak: 038 – 7601601 (na kantooruren kun je een bericht achter laten).

voor online succes

neem je nu contact op met Noëlle!